Wednesday, August 16, 2017

on Monday / 月曜日は 

On Monday, we had many guests at home.

At first, Simba came!

Kaiya likes Simna's daddy and she was happy getting petted by him.

月曜日はいっぱいお客さんがきた〜。

まずはシンバ。

Kaiyaさん シンバのパパにナデナデしてもらって気持ちぃぃぃ〜♡



Kaiya got overwhelmed as more guests came.

She lay down right next me which does not happen often and I was happy ;)

お客さんが増えて来て 圧倒されるKaiyaさん。

珍しく私にくっついて横になってるから 



I took advantage of her being next to me and took many mommy and daughter photos :))))

ぐふふ。  この機にいっぱい一緒に写真撮ってやったぜい( ^ω^ )



This one was being busy doing whatever he was doing. lol

こちらのお方は なんだか忙しそうに色々してる(笑)
Mato



You know, Mato always makes funny faces and makes us laugh but sometimes he can be cool ;)

変顔王子Matoだけど たまにはクールなMatoにもなるんだぜよ( ̄∀ ̄)
Maato

2 comments:

  1. KAIYAもMATOも、コメディータッチの面白い顔を、今日は披露してくれました。吹き出しそうになるくらい面白い!ふたりとも、なかなかの役者だぜ。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可愛いでしょぉ〜( ^ω^ ) パパがアレックスにサングラスかけさせてたから Matoもサングラス〜!(笑)

      Delete