Thursday, April 20, 2017

To Uncle Kay's / ケイおじさんの家へ Apr.20

While I was working whole day yesterday, daddy who had a day off took Kaiya and Mato to visit uncle Kay.

昨日は一日中仕事だったマミーだけどダディはお休みだったから みんなでケイおじさんのお家に遊びに行ってきたんだって〜!



Mato's playing with baby Lucas's toy.
Matoは赤ちゃんのルーカスのおもちゃに興味津々。


Mato & Kaiya under the table
MatoとKaiyaはテーブルの下

Since they took many walks, they seemed like they were quite tired on the train back home.

いっぱいお散歩もして帰りの電車の中ではお疲れモードかなぁ?




Mato might've missed mommy a lot.  He came and lay next to me pushing his butt to my butt.  lol

夜は マミーがいなかったから寂しかったのかなぁ〜 Matoがお尻くっつけて隣にゴロンしにきた(*'▽'*)




Then he decided to catch some z's. ;)))

んでもって おちた(( _ _ ))..zzzZZ (笑)



No comments:

Post a Comment