Wednesday, November 2, 2016

First snow! / 初雪

It's been a while but I can update about Kaiya now since I got some photos from daddy to show at last.

This is what Kaiya does every morning to wake daddy up by coming by his side to ask him to pet her :)

She knows that I'm the one who takes her out in the morning so she actually comes my side when I'm there ;)

お久しぶりのKaiyaです!

ダディがあまりKaiyaの写真を送ってくれないので なかなかアップできませんでした(^^;)

いつも朝ダディを起こすためにダディの横に。私がいるときは私が朝の散歩担当ってわかってて私を起こしにくるけどね(-_^)




Guess what!  It snowed in Stockholm today!

It's too early this year... Last year was warm winter so it didn't start to snow until the end of the last year.

I have this feeling that it's gonna be a very cold winter...

今日はなんとストックホルム初雪!!!

今年は雪が降るのが早い!!去年は暖かい冬だったから年末まで降らなかったのに。

なんだかすんごく寒い冬になりそうな予感・・・。









Look how everything is covered in white...it snowed a lot, I guess.

けっこー降ったんだなぁ〜。芝の上が真っ白だ!




She needs to get cleaned and dried after the walk :)

お家帰ってきたら ちゃんと乾かさないとねぇ〜(*^^*)




1 comment:

  1. 雪が降ると スーパーモデルの私が浮き立つの Kaiya~!!

    ReplyDelete