Saturday, October 22, 2016

Home alone & good exercise / お留守番 & 長い散歩

Both daddy and I were working whole day today and Kaiya had to be home alone for longer hours than usual.

Daddy took Kaiya out in the morning since he left home later than me.

Then I came home in the afternoon and took a walk with her since I had a couple of hours break.

At night, daddy came home before me so he took a walk with Kaiya.

Each walk was more than one hour.  She had good exercises even she had to be home alone for long hours :)

The photos are from the afternoon walk!

今日はダディも私も一日中お仕事で 長い時間お留守番だったKaiyaさん。

朝はダディとお散歩で 午後は中抜けがあった私とお散歩〜!

夜は私より早く帰ってきたダディとお散歩。

朝 午後 夜 毎回1時間以上のお散歩ができて お留守番は長かったけど 運動はしっかりできたねぇ〜(≧∇≦)

写真は午後散歩から〜!






















3 comments:

  1. 秋が深まって落葉も綺麗ですね
    カイヤさんすごい臭いつけをしているけど・・メイプルシロップの臭いでもするのかな
    寒くなってきたから風邪をひかないでね

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今年は雨がほとんど降らないから 落ち葉も綺麗に残ってて いつも以上に秋が楽しめてます(o^^o) Kaiyaはこういう木の皮とかが好きで本当によく臭い付けをするんですぅ!そっかメイプルシロップの臭いか!甘い香りなら大歓迎!(笑)
      ありがとうございます!もうすぐ日本だし 冬みたいに寒くなってきたけど 風邪なんて引いてられない!(≧∇≦)

      Delete
  2. やっぱり 木の匂いが大好き Kaiya~!!

    ReplyDelete