Thursday, June 23, 2016

Playing with a huge puppy!

This morning we finally met Chilli!!!

It's been too long!

We were so happy to see each other!!

Soon after we came in to the dog park, a 10-month old Rottweiler-Shepherd mix boy came.

I think we met him once a couple months back.

This big boy and Kiaya ran around, jumped each other,

and played rough until they got really tired...which took very long time :p

Chilli, on the other hand, didn't join them.

He just sat by them being cool :)

We had a really fun morning!

今朝はちょぉぉぉひっさしぶりにシリィに会った!!!

近くに住んでるのになかなか会わないもんだねぇ〜。

会いたかったのに かなり長い事見なかったもんねぇ。

ドッグランに入ってすぐに

10ヶ月のロットワイラーとシェパードミックスの男の子が来た。

何ヶ月か前に一回あった事ある子だなぁ〜。

Kaiyaとこの子は走り回ったり激しくじゃれついて疲れるまで遊んで

楽しんでたぁ〜(^○^)

一方シリィは遊びに参加しないで 近くで座って様子を伺ってるだけ。

大人の貫禄があるなぁ〜(笑)

そんなこんなで楽しい朝の散歩だったぁ!













Kaiya had a long walk with daddy in the afternoon

and she was sleeping way back under the dining table.

A while later, I realized that she was half out from the table!!! lol

I looked at the clock and it was her dinner time!

When it comes to meal time, she's very accurate :p

夕方頃からテーブルの奥の方に入って寝てたのに

気づいたら 体半分出てるΣ(・□・;)

時計を見たら 晩御飯のお時間でした(笑)

Kaiyaの腹時計はけっこー正確です。d( ̄  ̄)






Night walk.

About 22:30, the sky was all red, though it looks like pink in the photo,

and was so beautiful!

夜のお散歩 22時半くらいかな。

写真だとピンクに見えるけど 向こうの空が真っ赤で

めっちゃ綺麗だったぁ(^ω^)


4 comments:

  1. KAIYAも、いつもより遅いそして美しい夕焼けに、ちょっと立ち止まって見とれてしまったね。

    ReplyDelete
  2. 寝る間無いヤン Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 明るくても寝れる!(・ω・)ノ Kaiya〜!!

      Delete