Friday, June 3, 2016

Can't be sick in this weather!!!!

Somehow I got a sore throat and after that was quick.

Yep, I caught a cold...

Hell no, I'm not missing this gorgeous weather!!!!

I took Kaiya to the lake by the woods yesterday

and had a good time chilling by the water!

Since it was a perfect weather, people thought about the same thing, getting out in the sun.

We saw a lot of big boats, jet skies, and canoes :)


急に喉が痛くなってきたと思ったら

久しぶりの夏風邪を引いてしまった・・・。

でも、こんなお天気の中寝込んでいられない!

ので、森の近くの湖畔まで昨日は行ってきて

ちょっと遊んだり昼寝したりしてみましたぁ〜。

すんごくいい天気だったから ジェットスキーやらカヌーやら大きいボートやら

湖の上はいつもより賑やかだったぁ〜!!


Not just stand there and watch, get in the water!!!
見てるだけじゃなくて 入っちゃいなよ!!










Taking a break cooling in the shade.
日陰で休憩〜。






2 comments:

  1. マミー 私のボードは? 泳ぐつもりはないんだから 用意してよ~ KAIYA~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. えっ?そっち?ボートもビビリで乗れないんじゃないの?(笑)Kaiya〜!!!

      Delete