Thursday, February 25, 2016

Longing for the spring!

Such a refreshing morning it was!!!

The air was bit chilly but the sun was all out and it felt soooo good in the sunlight!

I hope the spring arrives soon!!


今朝は空気は冷たかったけど 太陽が出てて気持ちいい朝だった〜!

春が近づいてるのかなぁ(^^)




Hmm?  Hunting mode? Targeting something?
あっ なんか狙ってる・・・

Ahahaha!!! That!!! Just rolling on the ground! LOL
と思ったら ゴロンだった(笑)









Kaiya's on heat.  It started a couple of days ago.

That's why she is not really herself right now.

She's distracted and doesn't listen to me a lot of times,

not really energetic,

hypersensitive to many things,

and her poo is softer than usual.

When I came home from work today,  she was happy to see me

but she didn't lick my face like she usually did whenever I got home.

Instead, she went back to her crate right away... :((

I hope it'll be over soon and you'll be able to play with lots of friends again!


Kaiyaさんは 一昨日辺りからヒートが始まり ちょっといつもと違う感じ

そわそわしてるというか 元気がないというか

いろんなことに敏感になってたり 言うこと聞かなかったり

うん◯も柔らかい感じだし

今日は私が仕事から帰ってきたら 喜んではいるけど

いつもの顔ナメナメ攻撃がなくて すぐに自分のハウスに戻ってしまった(^^;)

早く終わって 友達といっぱい遊べるようになるといいねぇ〜


4 comments:

  1. 雪のあるうちに、いっぱいゴロンしなくっちゃ Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. そうだねぇ〜
      ま でもスウェーデンの冬は長いから またすぐ寒い季節に戻ってくるさぁ〜(笑)

      Delete
  2. KAIYA、スウェーデンにも春が来たかな?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 春よ きてくれ! 早く来てくれ! もう寒いの飽きた!

      Delete