Saturday, December 5, 2015

I love your smile when you are running!

No work today!!!

So again I stayed up late last night...

Oooooh, it was so hard to get up in the morning.

But for Kiaya, anything is possible! :p

To the wood!

Kaiya got super energetic as usual and ran smiling :)

I just love to see her happy face!


今日は休み〜!

だから昨日夜更かしをしてしまったぁ〜(^^;)

朝起きるの辛かったけど マミーはKaiyaのために頑張る!

ってことで 週末なんで 森へ行ってきましたぁ〜

本日もたくさん走って ご機嫌Kaiya (^0^)

笑顔で走りまわってた!

Kaiyaさんの笑顔 カワイイくて大好きだぁ!(^_^)
































4 comments:

  1. 先日のゴロンの時と違って、KAIYAが森に行くとスピードが違うね。狩りをするモードだね。見事な変身。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaiyaの猛スピードは半端ないよぉ〜
      面白いくら速く走る(^^)

      Delete
  2. カイヤさん笑顔で走っているね
    楽しそう
    ママ写真の腕がまた上がったね

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今回はちゃんと一眼持って行ったよぉ!
      いつも携帯だから走ってる時の笑顔が撮れなかった〜(^^;)
      ホント楽しそうに走るKaiyaにこっちも散歩が楽しくなるぅ!

      Delete