Wednesday, July 8, 2015

Ice cream in Gamla stan

Daddy went to visit his friends yesterday with Kaiya.

When I was about to finish working, they were on the way to Gamla stan to get some ice cream.

Oh yes, I rushed to get to Gamlastan by bike as soon as I was done with work!

3 scoops: rum&raisins, rocky road, and macaroon carmel&almond.

Yammmmmmmmmmmy!!!!!

Sorry Kaiya....:(

昨日 ダディは友達のとこにKaiyaを連れて遊びに行っていて 

私の仕事が終わるころ Gamla stan(ガムラスタン)にアイスを食べに行くって言うので

もちろん仕事おわったらソッコで愛車(チャリ)を飛ばして合流!

私はトリプルで ラムレーズン、ロッキーロード、マカロンキャラメルアーモンド 頂きました〜(^o^)

うっまかったぁぁぁ!!!

すまん Kaiya (^^;)



Hey daddy!
ねぇねぇ〜 ダディ〜

Gimme some daddy!
ダディ〜 ちょうだいよぉ〜

Dammit...
ちぇっ〜


We walked a long way to get home after this to burn what we consumed...:P

このあとは 食べた分を燃焼するため たくさん歩いて帰りましたぁ!!! (^^)

2 comments:

  1. ダディ〜 ちょうだいよぉ〜 → 体が太るよ~ KAIYA~

    ちぇっ〜 → (あたしの言うことを)ちっとも聞かないんだから KAIYA~

    ReplyDelete