Saturday, June 20, 2015

Spencer and muddy 2

Last night, when daddy took Kaiya out, they met Spencer.

I was home waiting them to come home.

My phone ringed and it was daddy.

He just called to warm me that Kaiya's soooooo dirty I had to give her a bath.

Yes, she was dirtier than I expected...

When I rinsed her with water, the brown water never stopped coming. lol

Phew....hell a lot of work...

昨夜 ダディがKaiyaを散歩に連れていったら スペンサーにまた会ったらしい

私は家で二人が帰って来るのを待っていたら 電話がなった・・・ダディだ

すんっごい汚れたから シャワー必要だよ!って警報でした(笑)

スペンサーに会ったならしょうがない

って思ってたけど 予想以上の汚れっぷり!!(゜ロ゜ノ)ノ

流しても流しても 茶色い水が止まらない・・・

ふぅ〜 こりや大仕事でしたぁ(^o^;)


4 comments:

  1. 甲斐犬カイ♀June 21, 2015 at 3:39 AM

    お利口さんにシャワーをしてもらってますね

    ReplyDelete
    Replies
    1. 実はシャワー嫌いなんです(^o^;)
      どっちかというと 固まってる感じです(笑)

      Delete
  2. 昨日よりきれいになって良いKAIYA~

    ReplyDelete
    Replies
    1. やんちゃなKaiyaさん またすぐ泥んこになりそーだけどね(^o^;)

      Delete