Friday, May 22, 2015

Boredness

I was out for long today to work and to do other stuff too....

couldn't have enough mommy-and-Kaiya quality time :(

It seems like daddy had fun with Kaiya though...

今日は仕事やらなにやら外に出てる時間が長くて

あんまりKaiyaと一緒に過ごせなかったぁ〜

ダディとKaiyaは楽しい時間を過ごしたみたいだけどね


Well, that's why I don't have much to tell...

so I guess I'm gonna put up today's funny shot.

The boredness is killing Kaiya!! lol

Daddy's uncle and his wife came and visit a little bit this evening

but everybody's busy doing something and no one was paying attention to Kaiya. 

ということで ネタがないので

ダディの親戚が夜ちょっと家に来てたとき みんな背中合わせになって

Kaiyaさんのこのつまらなそうな顔の一枚(笑)






She couldn't bear with it and started to chew a bone...XD

相手にされなくてホントにつまらなかったのかしら

骨カミカミしはじめた(笑)(笑)





Simba was here, too, actually but he didn't wanna play with Kaiya today.

So Kaiya kept chewing on the bone...LOL

シンバもいたんだけどね

やっぱりシンバも遊んでくれず カミカミ続く(笑)(笑)(笑)

No comments:

Post a Comment