Saturday, April 25, 2015

Saturday exploration

This morning with Simba at the dog park.

今朝はシンバとドッグランで






I went to gym after the morning walk.

When I came back, she was really happy that she didn't care about the hoodie I put on her :p


私は散歩の後ジムへ

ジムから帰ってきたらよっぽどうれしかったらしく

フディーのせてもあんまり嫌がらなかった(^^)






Afternoon walk.

We walked a lot  taking all the streets and paths we'd never been on.

午後の散歩

今日はちょっと探検

いつも通らない道を行ったり 遠くまで行って かなり歩いた!





We really walked a lot.

Probably over 2 hours we wondered around.

Then got lost...lol

I vaguely knew where we were but not exactly...

so we took the bus to go to the nearest subway station.


マジにけっこー歩いた!

多分2時間以上とことこ歩いて

で 迷った!(笑)

なんとなくこっちの方角かなぁくらいで歩いてたから なんとなく迷った(笑)

バス乗って最寄りの地下鉄の駅まで!






Taking a break before getting on the train to go back home :)

電車に乗って家に帰る前に 一休み






Alright! Let's get back home!

Ready , Kaiya??

ごちそーさまでした

さて 帰りますか!





On the way home

Kaiya vs black cat

That cat's peeking only with one eye...sooo cute! lol


帰り道

Kaiya vs 黒猫

あの猫半分だけ顔だしてKaiyaのことを凝視してた(笑)




Kaiya got really really tired.

As soon as we arrived home, she lay down on the carpet and fell asleep.

Enough exercise today!  Good job, girl!



Kaiyaも疲れたみたいで 家着いたら ばったんきゅー

お疲れちゃぁん!

No comments:

Post a Comment