Monday, March 16, 2015

Come on Mommy

Yes, I dragged my foot and followed them again this morning!

My foot is getting better and better everyday, by the way.

Anyways, sweet Kaiya!  She always turned back and checked up on me.


今日も足引きずって 2人の後をついていきました!

Kaiyaは 私のことをチェックするうように たまに振り返りながら歩いてた

なんて かわいいんだ!!!(^^)

あっ 私の足は日に日にちゃんと良くなってきてますよぉ〜






I sat down on a bench to wait so they could go take a walk quicker.

This girl refused to go with Daddy and standing there waiting for me

like saying "C'mon Mommy.  Let's go!" :)

Eventually, I had to get up and tell her to go with Daddy and I left

so Kaiya didn't have to worry about me.


私が一緒だと散歩にならないので ベンチに座って2人のことを待つことにしたら

Kaiyaさん 私の方を見て 

"マミー早く行こう!"って言って 私が来るのを待ってる様子・・・

ダディと一緒に行こうとしないから 

結局Kaiyaのとこまで行って ダディについて行くように言って

Kaiyaが私の心配をしなくていいように 私は家に向かいました〜(^^;)



1 comment: