Tuesday, March 24, 2015

A new Thai restaurant

One of daddy's friends opened a new restaurant close by our place today.

Daddy's best friend Kay, his wife, daddy and I went there to have a late lunch.

OMG we ate soooooo much.

They had a special offer only for today and all the dishes costed only 50kr

...I mean, they weren't small dishes but they were main course size dishes!!!

We ordered 8 dishes for 4 people and literary ate them up!!

They were all delicious and this much of food for only 400 kr, totally worth it!!!!

Meanwhile Kaiya was home alone being good girl for 2 hours :)


ダディの友達がうちの近所にタイ料理のレストランをオープンした

ので ダディの親友ケイ ケイの奥さん ダディ 私の4人で

遅いランチをしに行ってきた!

めっちゃめっちゃ 食ったぁ〜!!!!

今日オープン記念ですべての料理が50クローナ(日本円で700円くらい)

って 居酒屋サイズじゃなくて すべてメインコースのサイズ

で 8品頼んで ぺろりと4人でたいらげました!

・・・ほんと私たち大食いなんです(笑)

いやぁ 美味しかった〜!!

この量ですべて400クローナ めちゃめちゃ安くて美味いランチ ゴチです!

とまぁその間 申し訳ないけど Kaiyaさんはお家でお留守番

2時間1人でお留守番よくできました! (^^)








Came home and desert time!

Daddy's homemade deep fried banana with ice cream....yummm!!!

Yes, we are big eaters...we are monsters...lol


あんだけ食べたのに 家に帰ってきて 

ダディの手作り揚げバナナとアイスクリームのデザート(笑)

ほんとに 大食いですみませんm(_ _)m www






Kaiya cuddling with uncle Kay

ケイおじさんにちょいと甘えてみるKaiyaさん






In uncle Kay's car, Kaiya quietly sit on my lap :)

ケイおじさんの車の中

Kaiyaさん私のひざの上にちょこんと静かにお座り(^^)


4 comments:

  1. 甲斐犬カイ♂March 24, 2015 at 3:26 AM

    美味しそうだね 
    今度会う時は 逸ノ城(現役力士で一番重い)みたいになっているかな

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひょーーーー(*0*)
      今日からまたマジメにジム通って食べた分ちゃんと消費してきます!!!(笑)

      Delete
  2. 魚の蒸し煮?が美味しそう、他も美味しそう! 料理の名前を教えてね~! 
    KAIYA~が食べることが出来る料理はありますか?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 魚は揚げだったかな
      料理の名前はゲンに聞かないとわかんないなぁ
      注文任せて 食べるのが私の仕事!(笑)

      残念ながらKaiyaさんは食べれないよぉ〜
      人の食べるものは味が濃いからダメだねぇ
      人のご馳走のかわりに Kaiyaさんは犬用の生の骨をもらってるよぉ(^^)

      Delete