Saturday, September 27, 2014

Mama's little baby

She was watching me with this sweetest cutest face like saying "play with me, mommy!" while I was doing laundry.

今日は甘えん坊なKaiya。このかわいい顔で, 私が洗濯してる間中見つめられちゃった。遊んで欲しいのね(^_^)



I sat down on the sofa to chill after laundry and suddenly Kaiya dived into the pile of pillows which were lying right next to me.

洗濯終わってソファーで休憩し始めたらいきなり私の横のクッションの山にダイブしてきたKaiya。



I played with her a bit and she fell asleep.  She usually goes away to sleep but she kept sleeping right next to me today:)

ちょっと遊んだらすぐ寝ちゃった。いつもなら離れたところに行って寝るのに, 今日は私の横から動かないKaiyaさん。(*´ω`*)

2 comments:

  1. 可愛いとしか言えない
    目でお話が出来るよね
    カイの目にも似ているね

    ReplyDelete